ხარჯების დაზოგვის მიზნით, წყვილმა ქორწილში დაპატიჟებულ თოთოეულ სტუმარს, 333 დოლარი გადაახდევინა

ნიუ- -იორ­კე­ლი წყვი­ლი მე­დი­ის ყუ­რა­დღე­ბის ცენ­ტრში, მათი არა­ორ­დი­ნა­ლუ­რი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბის გამო მო­ექ­ცა.იმის ფონ­ზე, რომ სა­ქორ­წი­ნო ცე­რე­მო­ნი­ის და­გეგ­მვა და სის­რუ­ლე­ში მოყ­ვა­ნა მარ­თლაც დიდ ბი­უ­ჯეტს ითხოვს, წყვილ­მა ორი­გი­ნა­ლუ­რი გა­მო­სა­ვა­ლი იპო­ვა.

ხარ­ჯე­ბის შე­სამ­ცი­რებ­ლად, ნო­ვამ და რე­მომ გა­და­წყვი­ტეს, სა­კუ­თა­რი ქორ­წი­ლის ბი­ლე­თე­ბი გა­ე­ყი­დათ. ბი­ლე­თის სა­ფა­სუ­რი 333 დო­ლარს შე­ად­გენ­და, ისი­ნი კი სტუმ­რებს და­უ­ვი­წყარ გარ­თო­ბას ჰპირ­დე­ბოდ­ნენ.”მე ვუ­თხა­რი: ხალ­ხი ირ­ჩევს ბი­ონ­სეს კონ­ცერ­ტზე წას­ვლას, რად­გან მათ იცი­ან, რომ ექ­ნე­ბათ სა­უ­კე­თე­სო გა­მოც­დი­ლე­ბა. მოდი, ჩვენც ავი­რი­დოთ სტრე­სი და გავ­ყი­დოთ ბი­ლე­თე­ბი ქორ­წი­ლის­თვის. ვქცი­ოთ ჩვე­ნი ქორ­წი­ლი შოუდ”, – თქვა ნო­ვამ სი­უ­ჟეტ­ში სა­უბ­რი­სას.

საქმრო ში­შობ­და, რომ ამ გზით მათ­თან არა­ვინ მი­ვი­დო­და. თუმ­ცა, რო­გორც აღ­მოჩ­ნდა, მათ სა­ახ­ლობ­ლო­ში თით­ქმის ყვე­ლას მო­ე­წო­ნა იდეა.

333$-ად ნა­ყიდ­მა ბი­ლეთ­მა თი­თო­ე­ულ სტუ­მარს ორ­სარ­თუ­ლი­ან ავ­ტო­ბუს­ში ად­გი­ლი და 12-სა­ა­თი­ა­ნი თავ­გა­და­სა­ვა­ლი აჩუ­ქა.

წყვი­ლი კი აცხა­დებს, რომ მათ­მა სტრა­ტე­გი­ამ ქორ­წი­ლის ხარ­ჯე­ბის 70 000 დო­ლა­რი და­ა­ზო­გი­ნა.